Public Relations - PR - Twój wizerunek w sieci

Pozytywny PR w sieci

To jak Ciebie lub Twoją firmę widzą klienci w sieci jest bardzo ważne, ponieważ chcą się oni utożsamiać z Twoją marką. Na wizerunek Twojego brandu ma wiele czynników, zaczynając od obsługi klienta po sam wygląd Twojej strony internetowej. Bardzo ważne jest, aby wszystkie te kwestie były na najwyższym poziomie, spójne i wiarygodne. W dobie wszechobecnego internetu bardzo łatwo jest zaprzepaścić dobre imię marki jednym potknięciem. Nasza interaktywna agencja posiada duże doświadczenie w tworzeniu dobrego imienia marki ale też w odzyskiwaniu utraconych klientów po przez kreatywne sprawdzone sposoby. Dobry wizerunek w sieci jest też zaskakująco dobrym sposobem na stworzenie najlepszej możliwej reklamy, a mamy tutaj na myśli marketing szeptany. Jeżeli znasz potrzeby klientów, masz z nimi ciągły kontakt po przez social media oraz obsługa klienta jest na najwyższym poziomie to bardzo dobrze jednak to nie wszystko. Dlaczego? Uważamy, że wizerunek marki w internecie jest znacznie bardziej złożony i aktualnie podstawowe warunki spełnienia „dobrego” realizują praktycznie wszyscy sprzedawcy. Naszym celem jest, aby Twój wizerunek był odbierany jako ten szczególny, zwracający na siebie uwagę i prawdziwy. Co dzięki temu zyskasz?

  • Stałych wieloletnich klientów.
  • Naturalny i prawdziwy marketing szeptany.
  • Zdobycie wyższej pozycji na rynku niż konkurencja.

Co oferujemy?

PR Kryzysowy

Odnajdziemy sposób na rozwiązanie problemów Twojej firmy. Sytuacje kryzysowe mogą pojawić się w każdej chwili i mogą spotkać każdą firmę. Ważne jest, to w jaki sposób cała Twoja firma się zachowa w takiej sytuacji.

PR Produktowy

Jest bardzo bliski tworzeniu marki, ponieważ jest z nim skorelowany w 80%. Brand PR jest właściwym kierunkiem w budowaniu wiarygodnej i stabilnej pozycji firmy na rynku. Rozpoczyna się od wyboru kartonika w którym wyślesz produkt 🙂

PR - SEO

Ma na celu pozytywne kreowanie wizerunku za pomocą pozycjonowania Twojej firmy. Należy odpowiednio zadbać o to w jaki sposób publikowane są posty w Social Media i prasie, ponieważ jakość jest ważniejsza od treści.

PR Wewnętrzny

Jest budowaniem relacji pomiędzy pracownikami w Twojej firmie. Na własnym doświadczeniu jesteśmy przekonani, że tworzenie pozytywnych więzi i praca w grupie może zdziałać cuda i tym samym zwiększyć efektywność wspólnej pracy.

Czas stworzyć coś wyjątkowego!